idag

ja dagen har inte bjudit på något skivvärt..jag har bara inget annat att göra.
vi åkte in till staffanstorp och handlade...nathalie fick inhandlat två nya filmer. rorri och chugginton. de två nya favoriterna.
på vägen hem körde vi in om donkan och nathlie fick sina älskade pommes som hon tjatar om när hon ser det stora M`et hehe.
när vi kom hem sprang hon upp med sina pommes och emmentalerhjärtan..satte sej vid sitt bord och såg på chugginton.

dagen har varit över lugn för övrigt..men det har varit skönt.
i morgon ska jimmy iväg så jag och jimmy ska städa ut julen och städa och tvätta
tyvärr har inte de nya gardinerna inhandlats än och jag vill inte sätta upp de gammla.
nä nu försvann lusten att skriva.

på måndag börjar jag praktisera och det ska bli otroligt kul:)
ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: nathalie

du får kolla jotex efter gardiner gumman:-D de hade fått in jätte mycke nytt!

Så glad för din skull att du fått praktik:-D Då tar du me massa goda kakor hem till en gravid vän hahaha:-P

2011-01-08 @ 09:42:58
URL: http://sprinchorn.blogspot.com/
Postat av: Anonym

ja men det är klart att ja ör gumman:)

jag har redan hittat gardiner men måste få tid och pengar att köpa dom

2011-01-09 @ 10:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0