igår

igår morgon föddes lilla alma..världens goding..
på natten runt 01,45 så ringde markus och sa att de var tvugna att åka in så jag körde bort till dom för att passa två sovande änglar.
halv 4 kom nathalies mamma och jag åkte hem...inte för att jag kunde somna för låg bara och tänkte på nathalie och markus..sen fick jag ett mms och ett till med bilder på lilla alma..smälte som smör direkt och kunde somna.
jag sov till 11,45 . vid halv 2 åkte jimmy och nathalie till staffanstorp och jag var hemma och bara mös.
sen bestämdes det att jag skulle åka bort till nathalie och hälsa på.
sagt och gjort..jag kom dit och fick hålla lilla alma...inte ens 12 timmar gammal.
vi satt och snackade lite, alla i rummat var dö trötta så beställde vi pizza och efter det åkte jag hem..strax efter kom jimmy och nathalie hem.

Kommentarer
Postat av: nathalie

de va mys:-)

2011-01-18 @ 22:58:24
URL: http://sprinchorn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0