jäkla bussar

åhh. på måndag börjar min och alexandras praktik..så sitter och kollar bussarna nu så jag är lite förberädd.
men jippi..liksom alla andra gånger så lär jag få åka sjukt tidigt för att komma fram..klockan 06,49 går min buss..så får jag åka in till malmö och byta där till en stadsbuss ut till praktikplatsen..så jag e framma 07,54..och det e ju jätte kul när man börjar 08,00...då hinner man inte ens klä om och tänk om bussen e sen...och vilket intryck gör man på chefen om man kommer sent första dagen eller ber om att få börja 08,15..åhh stör mej som fan på detta...å sen hem då...jag slutar 17,00 är hemma 19,00 KUL!!!

Kommentarer
Postat av: nathalie

kan du inte köra då?

2011-01-19 @ 20:12:31
URL: http://sprinchorn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0