kvällsdagbok

jag har alltid haft det väldigt svårt att somna om nätterna.
jag kan vara hur trött som helst när jag sitter i soffan eller gör något annat här nere, men så fort jag lägger mej i sängen så blir jag pigg igen, jag är som en docka fast isf för att sluta ögonen när jag lägger mej ner så åker mina ögonlock upp hehe.

jag läste någonstans att man kan skriva en kvällsdagbok, skriva ner alla sina tankar och funderingar, händelser och förväntningar. på så sätt ska man ha lättare att slappna av och inte ha lika mycket att tänka på när man väl lägger sej ner.

jag provade detta igår.. jag skrev och skrev och det slutade med nästan 2 a4 sidor.
när jag väl la mej ner somnade jag på direkten..det var så otroligt härligt.
jag vaknade utvilad vilket jag inte brukar göra. detta är något jag kommer fortsätta med.

så har ni svårt att sova så prova det, de fungerade för mej iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0