min dröm i natt

haha ja var ska jag börja.
det var en rolig dröm som jag faktiskt skulle tycka var rolig om den var sann.
e drömmen var huvudpersonerna jag och nathalie...(inte min nathalie då) vi var båda gravida..jag skulle ha om 4 veckor och nathalie skulle ha nu i dagarna.
vi var på entre av någon anledning..min nathalie, elton och molly spang och lekte vild lekar..helt plötsligt fick nathalie värkar så vi åkte in, fast då var inte barnen med.
helt plötsligt så fick jag oxå värkar, fast de kändes inte alls, jag mins att jag sa till nathalie att hon garanterat kommer få först, jag hann inte ringa jimmy som var på möte, jag och nathalie fick dela på ett stort rum med skynke iför, athalie fick en dotter nästan direkt och jag fick strax efter, jag såg att bebisen föddes i säte så jag såg könet innan jag såg huvudet, det var en pojke...så fort han kom upp på min mage sa jag hej oliwer.

efter förlossningen gick jag och nathalie i en lång korridor brevidvarandra med våra plastbaljor.
sen ställde jag min plastbalja med oliwer i utanför ett rum och gick in..där var ett långt bord med massa människor runt varav ev var jimmy och en var markus, jag sa till jimmy, märker du inte nåt nytt..det gjorde han naturligtvis inte...så visade jag min mage och då fattade han...så skällde jag lite och sa att jag försökt ringa han flera gånger, sen hämtade jag in baljan...det här är oliwer din son sa jag.


haha vilka drömmar man kan ha:)

Kommentarer
Postat av: nathalie

hahaha så knepigt de kan bli:-) vem skrek mest?;-)

2011-01-22 @ 11:24:58
URL: http://sprinchorn.blogspot.com/
Postat av: Anonym

det var ingen som skrek alls faktiskt

2011-01-22 @ 11:30:32
Postat av: nathalie

haha va duktiga vi va då:-D

2011-01-23 @ 17:08:09
URL: http://sprinchorn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0