nyår 2010/11

denna nyårsafton började med en dag av shopping.
nathalie och jag åkte till center syd för att spendera lite pengar.
där mötte vi mamma,pappa och emma.
jag blev lite besviken över hur lite rea det var på new yorker..jag hittade bara två byxor.
det största fynder jag gjorde var ett par skor..som kostade 299:- men jag fick dom för 99:-
så grymt snygga.
dagens inköp blev..två par byxor, en tröja, ett par skor, ett halsband och ett armband till mej.
till nathalie blev det tre par byxor, en tröja.
som sagt väldigt lite..så blev lite besviken. sen köpte jag ett pr mysbyxor till jimmy som var väl behövda.
efteråt gick vi in på ica maxi så jag och mamma kunde handla lite till kvällen. jag inhandlade även lite lera till nathalie för det har hon funnit vara väldigt kul.
sen hittade jag ett nytt koppel och lite godis till pepsi.
när vi sagt hejdå så körde jag och nathalie hemmåt, men innan dess så åkte vi in om toftanäs och in på öb så jag äntligen kunde handla nathalies glas.

väl hemma så packades allt upp oc sen städade jag undan lite och började med maten.
det blev ryggbiff, sås och rotfruktsgratäng.
sen dukades det fram gottisbord och spel.
hela familjen spelade memoty som nathalie tyckte var jätte kul.
sen spelade jag och jimmy yatzi.
tyvärr var vi alla jätte trötta på kvällen så blev inte så livat direkt.
jag har sagt att detta var sista året som vi firade nyår själva för jag tyckte det var otroligt tråkigt..det blev som en vanlig dag i slutet.
jag satte på en film som både nathalie och jimmy somnade till. jag tyckte de kunde sova så väckte dom en timme innan så de kunde vakna till liv...vilket var svårare än vad jag trott.
jag livade upp nathalie genom att leka med henne på hennes rum, men jimmy fick jag inte så mycket liv i.
23,50 gick vi ut..då var jimmy oxå med naturligtvis.
även fast nathalie hade hörselskydd så blev hon rädd så vi gick in igen och såg på raketerna från fönstret på ovanvåningen..men det gick lika bra det.
00,30 låg vi i sängen för vi var helt utslagna allihop.
vi sov till 09,30 idag och gick upp 10,00.

nu har jimmy åkt iväg till jobbet och lär jobba till 19 ikväll..mindre kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0