playdate

idag kom elton och matina hit så kidzen kunde leka..och gissa om de lekte.
elton hann inte ens ta av sej kläderna innan de var igång.
här kommer lite bilder från när de var som mest igång.


en aktivitet de båda älskade var att hopa i soffan.

elton gillade att jag fotde honom .

här är de rellativt lugna och leker i nathalies rum.

de fick en ide att det kunde vara kul att kasta ner bollar för trappan...och det var det för de kastade bollar, sprang och räddade bollarna som de sa och gjorde om det igen.

större delen av tiden tillbringade dom här i soffan där de hoppade och hoppade

hoppade och hoppade

hoppade och hoppade..

när elton skulle hem so ville nathalie ge honom en puss med det ville inte elton...det resulterade i att nathalie blev ledsen.

jag lyckades inte fånga en bild när de kramades tyvärr..så snabb var jag inte

det var en rolig date..med lady och luffsen middag och levande ljus..massa lek..nu har jag ont i huvudet kan jag meddela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0