sorry

det var ett tag sedan jag skrev här, har haft enormt mycket att skriva om...både glada, ledsna och tråkiga nyheter. men jag tror jag hoppar över de tråkiga..det räcker att nathalie känner till dom..tack för att du lyssnade idag gumman, det var så otroligt skönt att komma hem till dej och bara slappna av ett tag.

jaha, jag har påbörjat min nya praktik nu..eller jag gjorde det i måndags, jag är på city gross i staffanstorp och jag trivs jätte bra, det är enormt kul där, marcus bad mej söka där och jag kom snabbt på varför hehe, han hade spanat in en tjej där och ville nog använda mej som kontakt hehe, vilket han fick oxå haha.
ja vad mer roligt har hänt..inget direkt vad jag kan tänka på just nu.
dock lite tråkigt...på måndag ska jimmy jobba en vecka..nathalie börjar tidigt på dagis men problemet vi har är vad vi ska göra med pepsi..det vet jag faktiskt inte..först var det tänkt att han skulle åka med jimmy i lastbilen men jimmy säger att vi inte får upp han i lastbilen..så va fan gör vi?

nu går jag på det sorgsna..i måndags såg jag på det okända och ni kan inte ana hur mycket jag grät..inte över programmet utan över mormor...det är ändå över ett år sedan hon gick ifrån mej, men jag gråter ofta över henne fortfarande, jag är ju lik henne i det att jag är väldigt känslig..iofs så r det hormonerna som spökar där...jag fick ju klart för mej när vi genomgick massa undersökningar för 3,5 år sedan att jag har massa hormoner som rusar runt i kroppen som i vanliga fall ska vara väldigt låga om man inte är gravid..dessa är väldiggt höga hos mej så kanske därför jag är så känslig eller så e det för att jag brås på mormor.
iaf..jag satt i soffan och tårarna bara öste ner, pepsi hoppade upp i soffan och kramade om mej..nästan som att han såg att jag var ledsen. jag tänkte på allt som jag saknade med mormor..alla olika ord hon hade för sej och olika händelser i mitt liv där hon var med..det finns så otroligt många..så det var en kväll i tårar.

idag åkte jag hem tidigt pga vissa händelser, jag åkte direkt till nathalie och vi snackade massa skit och hade det väldigt trevligt.
när jag kom hem så ville nathalie se film så jag satte på skönheten och odjuret, det är min favorit disney film...den e så vacker. nathalie sitter lika förtrollad som jag och när filmen var slut sa hon "igen, se igen"
så det var bara att trycka på ply igen.
jimmy är och tränar och ikväll tänker jag och nathalie köra en sån myspys kväll som igår..igår gick vi upp och kröp ner i vår säng och såg på sveriges värsta bilförare sen somnade hon på min mage...så otroligt mysigt.

jag önskar er alla en trevlig helg..det ska jag ha, i morgon ska vi bara bröd till frukost och sen åka ut och handla, jag har en låååång lista hehe.
på söndag ska jimmy trän igen så jag och nathalie får hitta på något ihop...det blir ett mysterium hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0