tråkigt

jaha nä min dag har varit rent av skit.
jag har haft enormt tråkigt...inget på tv, tråts unge och ja ingen ork.
vad som nu än händer i morgon hoppas jag blir bättre än idag..:(

jag vill berätta sååååå mycket men jag vill behålla det via vissa människor och jag vet att vissa som läser inte bör läsa det jag vill skriva. men känns som att jag måste få det ur mej på något sätt.
som tur är så har jag världens bästa vän som alltid lyssnar, även om jag är på världens sämska humör när jag ringer på dörren så skiner jag upp innombords när dörren öppnas. love you gumman

Kommentarer
Postat av: nathalie

vet inte om de e mig du menar men ja känner mig lite träffad;-) hihi! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-01-29 @ 23:43:15
URL: http://sprinchorn.blogspot.com/
Postat av: Anonym

det är dej jag skrev om:)

2011-01-30 @ 10:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0