vilken dag.

idag lämnade jag nathalie på dagis klockan 9.
hon var jätte glad att äntligen få gå till dagis.
vi mötte elton och hans mamma där och bestämde en ny date för de små nu i veckan.
efter att jag lämnat poo så åkte jag in till lund för att gå på mitt möte som jag gör varje måndag och även torsdagar nu mera:(
det mötet var enormt drygt och tog längre tid än vanligt..de minutrarna kändes.
efteråt så frågade coatchen om det var någon tjej som vr intresserad av en praktikplats som leder till arbete på ett cafe i lund..jag var snabb att räcka upp min hand..och det beslutades att jag skulle dit och prata med dom...lättare sagt än gjort det..beskrivningen jag fick var usel så hittade inte. och att hitta en parkering i lund är = omöjligt.
jag hatar att köra i lund..massa enkelriktat och massa folk som korsar vägar hela tiden.
så sjukt.
tillslut parkerade jag vid mortenstorget.
och gick mot det jag trodde var platsen där cafet skulle ligga.märkte snart att det finns otroligt många cafen i lund.
till slut hittade jag rätt och gick in.
då hör jag "jag visste inte att du var kvar på eduktus" det var en tjej som jag träffat via eduktus som oxå får praktik där och jobb direkt efter.
chefen var jätte trevlig och vi skrev papper direkt. sen åkte jag till staffanstorp och arbestförmedlingen för att få praktikplatsen godkänd.
efter att det var klart åkte jag hem och var hemma 13,30 så det var bara att hämta jimmy och pepsi och gå ner till dagis för att hämta nathalie.. när vi kom skulle barnen in så det var lägligt att hämta nathalie då. när hon var klar så gav hon elton en puss på munnen..och en till..så sött det var.sen hem och fika lite. det blev en snabb fika för kl 15,00 skulle nathalie till tandläkaren..vilket gick bra vi skulle avvakta för att se om det blev några förändringar på tanden.

i morgon ska vi dumpa nathalie på dagis sen ska jag och jimmy in till malmö och utföra måååånga ärenden..vi ska till bauhaus, onoff, elgiganten, ikea och sen hem igen.

Kommentarer
Postat av: nathalie

fan va skönt om du får jobb:-) grattis!

2011-01-03 @ 19:57:15
URL: http://sprinchorn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0