<3

är så sjukt glad. vet inte hur denna dagen kan bli bättre?
jo klart ...ska ju träffa världens bästa nathalie ikväll.

dagen började kasst. nathalie ville inte till dagis, blev en del bråk.
sen väl på jobbet började det hela ganska bra, men snabbt ändrades det när jag fick en rälig huvudvärk.
fick en huvudvärkstablett av sara:) men funkade inte att svälja den, jag lånade lite yoghurt men tabletten fasnade och jag spydde..nice. sen till råga på allt så svalde jag ena piercingen..gott hehe.
huvudvärken försvann ju inte men ignorerade den efter ett tag...för nästa problem dök upp efter ett litet tag.
jag hade beställt 100 varor men fick en hälften ens. be lite orolig eftersom hela elgen ska gå utam att någon fyller på. de löste sej till slut som tur var.
dagen led mot sitt slut och jag stötte på filip som jag inte sett på hela dagen, vi hade gått om varandra i flera timmar, så hängde med han en tur och snackade lite...behövdes hehe.

sen åkte jag och hämtade nathalie och vi hyrde en film...bolt. snart e den slut och då ska nathalie få nanna kudden. jag ska städa lite.

när djävuls hulken kommer hem så sticker jag till bästa nathalie för snack..gotti och film:)

är så sjukt glad för alla som finns vid min sida och bryr er om mej...jag älskar er alla av hela mitt hjärta.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0