helt sjukt

man vet aldrig vad man har förän man en dag vaknar och ser allt med klara ögon.
jag har fått reda på vilka som verkligen är mina vänner, vilka man kan lita på och vilka som bara fiskar efter min olycka.
man får oxå reda på vilka som har funnits där i så många år, som aldrig lämnat ens sida och alltid hållit en låg profil. dock viste jag om att du alltid funnits där och väntat. nu är du här du är min och du gör mej så lycklig.
alla mina dagar lyser som solen med dej. fattar inte alltså hur allt faller på plats så otroligt bra.
5 år har gått sen vi möttes först och livet började leka..redan då såg jag dej med andra ögon:)
nu 5 år sedare är du min...kan fan inte fatta det alltså..helt underbart.
du är min lowe bebe <3

är så sjukt kär i dej...


Kommentarer
Postat av: nathalie

glad för din skull:-) ja ingen person kemi mellan han o mig men så länge du e lycklig e ja<3

2011-06-19 @ 23:15:17
URL: http://sprinchorn.blogspot.com/
Postat av: danne

<3

2011-06-26 @ 20:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0