lätt

jag kom på det efter ca 3 dagars gråt och deprition, att detta fakriskt var det rätta till 100%
jag kom på att vi inte älskat varandra på länge så därför gör det de hela lätt för mej att gå vidare, leva och vara lycklig...vilket jag är just nu...helt underbart:)
men lycklig till 100% kommer jag inte vara föränns jag hittat en lägenhet och flyttat här ifrån..för här hemma kvävs jag, jag märker det själv att hur glad jag än är under dagen när jag är borta, vad jag än gjort och hur jag än är hemma så försvinner lyckan så fort jag öppna dörren, det är som att allt som gör mej glad och lycklig stannar kvar utanför dörren. vill ha efen lägenhet så jag kan andas igen, slippa detta helvete som är just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0