underbar helg

i torsdags fyllde älskling år så efter jobbet åkte jag till malmö där jag mötte min bebe.
vi gick till pildammsparken och lyssnade på allsång, drack öl och hade det mysigt. ringde dit marlene som kom direkt och vi hade det allmänt trevligt. efter det var slut och vi lämnat av marlene så gick vi till puben och träffade några av bebes polare, de var sjukt trevligt, sen beslöt de sej för att vi skulle gå hem till en av dom vilket vi gjorde..kvällen slutade med att bebe knappt kunde stå och jag hittade inte hem men det gjorde tack o lov han hehehe.

dagen efter skulle bebe jobba och jag skulle till genarp för att göra iordning mej inför midsommarfirandet. glömde dock min turkiska peppar i lägenheten så fick köra till möllan och låna älsklings nycklar, när jag lämnade dom igen så åt vi lite middag ihop sen åkte jag iväg.

hemma satte jag på musiken, duschade och gjorde iordning mej, packade ner spriten och gick ner till bussstationen där jag mötte nathalie och markus. vi åkte in till malmö och tog tåget där ifrån till eslöv. där bjöds det på god middag och dricka. sengick vi ut och spelade kubb...vi tjejer vann:)

vi skulle ha gått ut i eslöv men allt var stängt så det sket sej.
men efter ett tag beslöt de sej för att dra in till malmö..jag hade typ inga pengar alls så blev att jag åkte in till malmö men ist för att följa med ut så åkte jag hem till bebe.

i lördags tog vi det vara lugnt...vi gjorde inte ett skit faktiskt, vi tog en promenad till coop för jag var tvungen att inhandla lite smått så köpte vi lite frukost och gott till kvällen. väl hemma så somnade danne så jag och hampus beslöt oss att gå till coop igen och köpa film..så det gjorde vi. vi såg filmerna ihop och sen var dagen typ slut så då blev det mysgott med lite chips å godis...bebe och jag såg på film och sen somnade vi.

idag söndag åkte jag och marlene till genarp för jag skulle hämta bilen och lite kläder..en trevlig liten utflykt. sen körde vi in om mobilia...där stötte vi på en mega rea på hm...naturligtvis är det alltid rea när man inte har pengar...hittade jtte mycket fina kläder. sen mötte jag emma vi snackade lite och sen gick vi vidare till kicks så marlene kunde inhandla sin älskade pinsett som var anledningen till att vi körde till mobilia.

efter att jag lämnat av henne var det hem till bebe igen där hans kompisar var så vi åkte till sibbarp och gick på marknad...var super mysigt. sen tillbaka och käka pizza och sen iväg till ikea där det även där var en mega rea...naturligtvis hehe.

i morgon e det jobb igen som vanligt, ska bli skönt men inte just den biten att ta mej upp tidigt på morgonen hehehe.


bilder från midsommar kommer snart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0