wow

satt nyss och tänkte (inget ovanligt) men kom å tänka på att i morgon är min sista lediga dag, sen jobbar jag varje dag fram till midsommar..alltså 11 dagar.
men tänker man på det roliga så är det bara 11 dagar kvar tills det är midsommar och jag äntligen ska festa.
att sitta på sitt rum och dricka e ju inte direkt kul hehe.

idag jobbade jag, satt i kassan, det var jätte kul och tiden flög iväg..men sen kom lite tråkiga saker med...kunder som inte kan betala allt och ska hålla på att lägga tillbaka småsaker..köerna ringlar sej långa oche funderar väl och länge..sen hade jag en grabb som snattade, han försökte ta två läsk utan att betala..kul.
men en rolig sak hände iaf..hehe en kille flirtade lite med mej i slutet på dagen..haha de var kul. sen kom ju faktiskt zandra och överraskade mej.

tankarna fanns dock bara på morgondagen...ska ha så sjukt kul hela dagen.
ska dumpa djuvildhulken tidigt så han får städa och ta emot mäklaren själv, för jag ska in till malmö å möta danne, umgås med han ett tag:) sen ska jag dra till genarp..kidnappa nathalie från hennes gubbe, sno deras bil och köra upp till billinge där det blir mat å härligt sällskap. världens bästa dag:)


Kommentarer
Postat av: nathalie

yey, längtar<3

2011-06-11 @ 23:50:54
URL: http://sprinchorn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0