lite skryt

hehehe lite skryt kan man ju alltid få plats med här
idag var jag nämligen lillchef på frukt avd..hihi jag har varit där i 6 veckor nu..och änå vågar de lämna ansvaret på mej.

alla de övriga son är i den avdelningen skulle på studiebesök på skånes andra city gross.
så hela dagen har jag vandrat runder vid den avdelningen..svarat på frågor och svarat i telefonen, det var jätte kul och där var att göra hela dagen.
tyckte jag fyllde på bra med frukt och grönt och påsar här och var..får se vad de säger i morgon hehe.

kl 16,00 kom jimmy och hälsade och skulle handla lite innan jag slutade 16,30

vi åkte och hämtade den andra bilen och sen hämtade vi nathalie.
sen hem och göra lite göd middag...det blev köttgratäng köpenhamn med potatis...riktigt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0