usch

då har jag nyss varit och tränat...hade sjukt kul som vanligt...jag och en tjej som jag tränar ihop med skrattade och hade kul hela tiden..jag tappade till exempel en krona när jag satte mej vid ett av redskapen och hon trodde att det var en skruv från maskinen och en kille som såg det kom med den till mej efter ett litet tag hehe.
kommer sakna det faktiskt.
på torsdag börjar jag plugga...skulle in till lund nu efter träningen och fixa böcker men körde helt vilse (skratta inte) sen när jag stannade för att söka efter vägen så kom jag på att jag glömt lappen hemma där det stod vilka böcker jag skulle ha (naturligtvis) så det var ju bara att försöka hitta ut och sen hem..
nu har jag nyss kommit hem och letat upp vart jag ska köra..e helt slut och pallar egentligen inte åka hela vägen in dit igen..har fan inte ens råd med det..men jag måste ju tyvärr göra det.

jag fattar inte ens vart helgen tagit vägen..alltså jag lämnade nathalie på fredagen och sen helt plötsligt är det måndag..fan vad tiden går.

i fredags var vi hos alex föräldrar och åt sen i lördags storhandlade vi och sen åkte vi på kalas hos alex mormor och morfar...i söndags tog vi en dag på ikea och handlade lite smått och roligt.

antar att hela veckan kommer gå jätte fort nu med för den e bokad till max nästan hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0