borde

jag borde plugga, borde städa, borde tänka på vilken mat vi ska äta idag, borde söka jobb.
men just nu sitter jag i uterummet, tittar ut och känner mej helt otroligt värdelös...jag har inget jobb inför sommaren..vilket innebär inga pengar, jag vet att tiden rinner iväg och jag sitter bara här som en stel pinne och mår piss över det..jag känner mej hemsk som drar in alex i detta...räcker det inte med att jag gjorde såhär mot jimmy?..visst han var/är ett svin så skit samma men vill inte  att alex ska få samma helvete med mej som han fick.

jag gick ut här för att plugga..ligga steget före och sen kunna andas ut, men så fort jag satte mej var det som att luften gick ur mej och allt bara försvann. just nu känner jag bara för en sak..men har lovat min älskling att inte göra det  så i stället får jag sitta här, tänka, kolapsa och bara andas för en stund innan det är dax att ta sej i kragen, hämta nathalie och förtränga tankarna och känslorna några timmar.

jag är inte mer än människa med tårar och känslor men all motivation har försvunnit ur mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0