brist på fantasi när det gäller rubrik

snart bär det av till skolan och efter det så hoppas jag att jag kan tvätta, igår missade vi vår tid så blev ingen tvätt då :(
vi hade bsök av katarina, bosse och jonathan..vi åt lite kycklingsallad och hade det jätte trevligt.
älskling var ju ledig så vi hade tagit det mega lugnt under hela dagen faktiskt.
jag fixade till min mobil för den hade börjat bli lite konstig...nu e den som ny igen men dock så har alla nummer försvunnit så har du mitt nr så skicka ett sms eller mail så jag kan lägga in dej...(glöm inte skriva vem det är ifrån dock)

när vi efter många timmar bara liggandes å hållit på med datorn å mobilen och älskling vaknat så gick vi till affären för att handla lite till kvällen..på väg hem köpte vi varsin glass som vi njöt av..men när vi började närma oss hem så frågar alex mej om jag hade nycklar..(jag brukar aldrig ta mina nycklar för han tr alltid med sina) men denna gången hade vi glömt båda..så vi ringde katarina som kom och lämnade deras par så vi kom in hehe.

nä men nu ska jag köra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0