måste fråga

alltså tydligen är detta ett problem.
måste fråga er som läser så snälla kommentera eller hör av er på ett annat sätt.

är det fel att vara vän med ett ex???
som det är nu så är jag å jimmy bra vänner, vi kommer överrens och vi pratar om lite allt möjligt.
för mej känns det som att vi hittat balansen...vi sög som par...vi bara bråkade och bråkade men som vänner går det bra. men tydligen är det inte tillåtet att ha kontakt med sitt ex utan man ska tydligen hata varandra och inte vilja se varandra någonsin igen.

men alltså man kastar inte bort 7år ihop bara så och jag anser att nathalie får det bättre om hennes föräldrar är vänner än hatar skiten ur varandra.

men som sagt så är det tydligen inte tillåtet utan mina kära vänner har tydligen inte förstått att det här begreppet "låt oss vara vänner" faktiskt funkar.
nä det går så långt att en "polare" säger upp bekantskapen med en av just den anledningen så måste jag ju bar fråga er andra som läser...vad tycker ni?


ps: jag förstår helt fullt ut att alex inte är jätte glad att vi har kontakt men i detta fallet tänker jag mest på nathalie som inte rycks isär från sina föräldrar utan faktiskt kan träffa både mamma och pappa utan att det blir bråk. jag respekterar alex att han inte vill att vi ses så ofta men jag har oxå berättat att som det sr ut nu så kommer vi fortsätta att ha kontakt.

men snälla svara på detta för jag e grymt förbannad på en viss person som sa upp bekantskapen bara för att jag råkar ha kontakt med jimmy.

Kommentarer
Postat av: Nathalie lainevool

Självklart ska ni ha kontaken o de är ju jätte bra att ni är vänner o till o med kunna umgås. De måste vara guld värt för nathalie o hon mår bättre av de. Barn märker när man är arg på varandra osv. Att du o jimmy har en bra vän relation är bara positivt! Finns absolut inget negativt med de, ni har ett barn tiölsammans o ni kommer alltid ha med varandra att göra. Alla tre mår bättre av de, du jimmy o nathalie. Tycker din kille får acceptera att du har bra kontakt med jimmy för han är din dotters pappa o kommer alltid att vara. Din vän som vill säga upp kontakten kan inte ha barn själv är de första jag tänker! Gör de du o nathalie o jimmy mår bra av!

2012-02-13 @ 15:30:07
Postat av: Anonym

tack. det är så jag med tänker. nä han har Inga barn men blev så arg att han gör så men jag bryr mej inte just nu. vi balanserar det hela något så där bra just nu. bara en vane sak för Alex men det blir nog bättre när vi bor närmare.

2012-02-13 @ 19:03:49
Postat av: Josefin

De e väl klart att man kan vara vän med sina ex. Framför allt om de finns barn med i bilden. Vet själv hur jobbigt de var att växa upp med föräldrar som inte klarade av varandra fast dom hade gått ifrån varandra. Sen får ju den nya som man träffa go ta det. Men har förstått att han gör de :-) . Tycker de e jätte bra att du å Jimmy är vänner och så länge ni klarar av devså är de bra



Kram Josefin

2012-02-29 @ 08:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0