passar inte

har tänkt och tänkt och faktiskt kommit fram till lite.
jag är ju som ni vet en blyg, lite tillbakadragen typ som inte alltid säger vad jag tänker och tycker.
jag kände en kille innan..(du vet vem du e) vi dtade ett litet tag och redan i början märkte jag att detta inte kommer hålla en längre tid..ni förstrår den här killen var väldigt rättfram..han sa vad han tyckte och tänkte och dessutom var /är han väldigt nöjd med sej själv, han gillar sitt utseende och det gör ju absolut inte jag så iaf jag km fram till att jag behövde en kille som matchade de här känslorna jag har..en som känner likadant och är som jag.
aldrig trodde jag att det skulle vara den där lilla matcho killen på jobb som alltid såg så tuff å kaxig ut..haha men det var han..han är exakt som jag och vi kompliterar varandra på ett sätt som många aldrig kan förstå..
det är inte lätt att förklara heller...men på ett lätt sätt så är han min andra halva..så vi är en person med två vänsterhänder haha..

men det kan jag säga att denna killen vill jag spendera mitt liv med, han är underbar mot mej och nahtalie, han fyller min tillvaro med kärlek och även fast vi varit ett par i snart 7 månader så är jag lika nykär nu som den första veckan...en känsla jag aldrig haft tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0